O Alnair

Kiedy z powody dynamicznego rozwoju firmy gwałtownie potrzebowaliśmy zapanować nad nieakceptowalnymi poziomami kosztów w wielu obszarach działania firmy, konsultant Alnair pokazał nam jak kilkoma prostymi wskaźnikami możemy mierzyć efektywność czasu pracy, ponoszonych nakładów na wynagrodzenia oraz wzrost produktywności procesów i całej firmy. Zapanowaliśmy też nad płynnością, należnościami i zobowiązaniami oraz magazynem a nawet opanowaliśmy koszty wynikające z braku jakości. Wcześniej szybko rosnąc z małej do średniej firmy nie mieliśmy pojęcia jak sobie z tym poradzić. Potrzebowaliśmy lepszego sposobu kontrolowania firmy i to właśnie dostaliśmy od firmy Alnair

Adam Tomala
Właściciel, Firma produkcyjna
Firmy produkcyjne
Firmy handlowe
Firmy usługowe

Jesteśmy bardzo zmotywowani, aby najlepiej wykonać naszą pracę konsultingową i doradczą w zakresie zarządzania strategicznego i rozwoju. Współpracę budujemy je na zaufaniu i wzajemnym szacunku dzieląc się umiejętnością stosowania wiedzy o zarządzaniu w praktyce. Zazwyczaj realizujemy zadania dla małych i średnich przedsiębiorstw których właściciele zarządzają nimi od ponad 25 lat lub ich następne pokolenie kierujące firmą od 4 lat w górę. Ich udział procentowy przedstawiamy obok.

Nasza misja:

Wykorzystaj nasze narzędzia zarządzania dopasowane do małych i średnich firm polskich i w następujący sposób:

  • Pracuj mniej – zarabiaj więcej
  • Przyciągaj i zatrzymuj, dobrze płacących klientów
  • Zarządzaj swoim czasem, aby zrobić więcej w krótszym czasie
  • Rozwijaj umiejętności przywódcze w zarządzaniu zespołem
  • Ogranicz wydatki bez utraty jakości
  • Zautomatyzuj swój biznes, dzięki czemu możesz wyjechać na kilka dni, tygodni lub nawet miesięcy

Każdy z konsultantów Alnair to wieloletni menadżer posiadający duże doświadczenie w kierowaniu zespołami na różnych szczeblach zarządzania. Proponujemy nowe idee, inicjatywy, działania strategiczne w oparciu o 20 letnie doświadczenie.

Nasze umiejętności wynikają
z doświadczenia na które składa się:

0

Godzin doradczych

0

Klientów

0

Lat na rynku

0

Zadowolonych klientów

Na co można liczyć współpracując z nami

  • w jednej firmie obroty wzrosły z poziomu 21 mln obrotów w 2016 by przejść do 39 mln w 2017 ale gdy to osiągnęli, łatwo było zaplanować 81 mln w 2018 po wprowadzeniu narzędzi zarządzania zachęcające ludzi do energicznej pracy.
  • w innej o 28% wzrosła terminowość realizacji zamówień 230 osobowej firmy produkcyjnej
    wzrosła o 30% produktywność czasu pracy po 6 dniach współpracy
  • profesjonalna analiza finansowa wykazała 6 mln różnicy pomiędzy rzeczywistością a systemem księgowym – właściciel nie mógł uwierzyć kiedy to zobaczył.
  • o 200 tys miesięcznie malały zyski firmy po źle przygotowanej podwyżce płac zanim tego nie naprawiliśmy
  • odkrywamy takie kwiatki jak należności łacznie przeterminowane o 15 tys dni
  • podpowiadamy, kiedy zwiększyć premie dla działu, a kiedy zatrudnić w nim nowych pracowników
  • wiemy jak zmniejszyć ryzyko utraty płynności finansowej
  • wiemy o ile powinny wzrosnąć obroty, kiedy firma zatrudni kolejnego pracownika
  • wyliczamy ile dziennie powinno wpłynąć pieniędzy do firmy, żeby nie powiększać należności
  • czasem stosujemy dziwną, ale skuteczną metodę badania satysfakcji pracowników ze współpracy z przełożonym
  • sprawiamy, że ludzie chętniej ze sobą współpracują osiągając wyższe wyniki,
  • diagnozujemy i rozwijamy kompetencje managerów,
  • porządkujemy zarządzanie firmą i ograniczamy nieefektywne procesy,
  • wskazujemy co rozwijać, żeby osiągnąć większą przewagę konkurencyjną,
  • budujemy bezpieczne plany delegowania zarządzania innym menedżerom wypracowując możliwe do osiągnięcia cele biznesowe i pomagając je zrealizować
  • wprowadzamy jasne, konkretne i mierzalne cele dla firmy i jej poszczególnych działów

Zespół

Kilka faktów z historii firmy

  • 2018

    Pozytywny audyt PARP do prowadzenia szkoleń i doradztwa z dotacją w BUR.

  • 2016

    Akredytacja w BUR do prowadzenia szkoleń i doradztwa z dotacją.

  • 2015

    Wyróżnienie Wicepremiera, Ministra Gospodarki

  • 2014

    Nominacja do Nagrody Zaufania "Złoty Otis"

  • 2013

    Komercjalizacja badań prof Trziszki i wprowadzenie na rynek produktu o nazwie Ovobiovita

  • 2008

    Powołanie i kierowanie pracami Zespołu ds Innowacji i Designu w Dolnośląskiej Radzie Przedsiębiorczości i Nauki

  • 2006

    Dołączenie do grona ekspertów Kanclerza Loży Dolnośląskiej BCC

  • 2005

    Opracowanie koncepcji i uruchomienie z Akademią Ekonomiczną we Wrocławiu pierwszych w Polsce studiów podyplomowych Mediator w Standardzie Magnus

  • 2004

    Akredytacja PARP w zakresie pozyskiwania finansowania i opracowania Biznes Planów.

Co nasi klienci powiedzieli o współpracy z nami

Interesujące ? Udostępnij przez :