O Alnair
Kiedy z powody dynamicznego rozwoju firmy gwałtownie potrzebowaliśmy zapanować nad nieakceptowalnymi poziomami kosztów w wielu obszarach działania firmy, konsultant Alnair pokazał nam jak kilkoma prostymi wskaźnikami możemy mierzyć efektywność czasu pracy, ponoszonych nakładów na wynagrodzenia oraz wzrost produktywności procesów i całej firmy. Zapanowaliśmy też nad płynnością, należnościami i zobowiązaniami oraz magazynem a nawet opanowaliśmy koszty wynikające z braku jakości. Wcześniej szybko rosnąc z małej do średniej firmy nie mieliśmy pojęcia jak sobie z tym poradzić. Potrzebowaliśmy lepszego sposobu kontrolowania firmy i to właśnie dostaliśmy od firmy Alnair
Jesteśmy bardzo zmotywowani, aby najlepiej wykonać naszą pracę konsultingową i doradczą w zakresie zarządzania strategicznego i rozwoju. Współpracę budujemy je na zaufaniu i wzajemnym szacunku dzieląc się umiejętnością stosowania wiedzy o zarządzaniu w praktyce. Zazwyczaj realizujemy zadania dla małych i średnich przedsiębiorstw których właściciele zarządzają nimi od ponad 25 lat lub ich następne pokolenie kierujące firmą od 4 lat w górę. Ich udział procentowy przedstawiamy obok.
Nasza misja:
Wykorzystaj nasze narzędzia zarządzania dopasowane do małych i średnich firm polskich i w następujący sposób:
- Pracuj mniej – zarabiaj więcej
- Przyciągaj i zatrzymuj, dobrze płacących klientów
- Zarządzaj swoim czasem, aby zrobić więcej w krótszym czasie
- Rozwijaj umiejętności przywódcze w zarządzaniu zespołem
- Ogranicz wydatki bez utraty jakości
- Zautomatyzuj swój biznes, dzięki czemu możesz wyjechać na kilka dni, tygodni lub nawet miesięcy
Każdy z konsultantów Alnair to wieloletni menadżer posiadający duże doświadczenie w kierowaniu zespołami na różnych szczeblach zarządzania. Proponujemy nowe idee, inicjatywy, działania strategiczne w oparciu o 20 letnie doświadczenie.
Na co można liczyć współpracując z nami
- w jednej firmie obroty wzrosły z poziomu 21 mln obrotów w 2016 by przejść do 39 mln w 2017 ale gdy to osiągnęli, łatwo było zaplanować 81 mln w 2018 po wprowadzeniu narzędzi zarządzania zachęcające ludzi do energicznej pracy.
- w innej o 28% wzrosła terminowość realizacji zamówień 230 osobowej firmy produkcyjnej
wzrosła o 30% produktywność czasu pracy po 6 dniach współpracy - profesjonalna analiza finansowa wykazała 6 mln różnicy pomiędzy rzeczywistością a systemem księgowym – właściciel nie mógł uwierzyć kiedy to zobaczył.
- o 200 tys miesięcznie malały zyski firmy po źle przygotowanej podwyżce płac zanim tego nie naprawiliśmy
- odkrywamy takie kwiatki jak należności łacznie przeterminowane o 15 tys dni
- podpowiadamy, kiedy zwiększyć premie dla działu, a kiedy zatrudnić w nim nowych pracowników
- wiemy jak zmniejszyć ryzyko utraty płynności finansowej
- wiemy o ile powinny wzrosnąć obroty, kiedy firma zatrudni kolejnego pracownika
- wyliczamy ile dziennie powinno wpłynąć pieniędzy do firmy, żeby nie powiększać należności
- czasem stosujemy dziwną, ale skuteczną metodę badania satysfakcji pracowników ze współpracy z przełożonym
- sprawiamy, że ludzie chętniej ze sobą współpracują osiągając wyższe wyniki,
- diagnozujemy i rozwijamy kompetencje managerów,
- porządkujemy zarządzanie firmą i ograniczamy nieefektywne procesy,
- wskazujemy co rozwijać, żeby osiągnąć większą przewagę konkurencyjną,
- budujemy bezpieczne plany delegowania zarządzania innym menedżerom wypracowując możliwe do osiągnięcia cele biznesowe i pomagając je zrealizować
- wprowadzamy jasne, konkretne i mierzalne cele dla firmy i jej poszczególnych działów
Zespół
Michał Ilnicki
Jako adwokat koncentruje się głównie na, postępowaniu cywilnym oraz prawie gospodarczym.
Zobacz profilDr hab. Anna Cierniak-Emerych
Nauka o przedsiębiorstwie, problematyka funkcjonowania człowieka i wykonywanej przez niego pracy...
Zobacz profilTeresa Musiał
Posiada kilkuletnie doświadczenie w skutecznej koordynacji i administracji projektów edukacyjnych...
Zobacz profilBenedykt Bryłka
Przeprowadza wyceny przedsiębiorstw i szacowania aktywów intelektualnych, takich jak wycena marki,...
Zobacz profilGrzegorz Steinmetz
Współtwórca kilkudziesięciu opracowań, analiz, biznesplanów w różnych obszarach rynkowych....
Zobacz profilTomasz Bąkowski
Pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi - ponad 1000 godzin warsztatów, konsultingu, projektów...
Zobacz profilJan Wasilewski
Konsultant, mentor, coach, trener biznesu, absolwent studiów MBA na Wrocławskiej Akademii Ekonomicznej...
Zobacz profil
Kilka faktów z historii firmy
- 2018
Pozytywny audyt PARP do prowadzenia szkoleń i doradztwa z dotacją w BUR.
- 2016
Akredytacja w BUR do prowadzenia szkoleń i doradztwa z dotacją.
- 2015
Wyróżnienie Wicepremiera, Ministra Gospodarki
- 2014
Nominacja do Nagrody Zaufania "Złoty Otis"
- 2013
Komercjalizacja badań prof Trziszki i wprowadzenie na rynek produktu o nazwie Ovobiovita
- 2008
Powołanie i kierowanie pracami Zespołu ds Innowacji i Designu w Dolnośląskiej Radzie Przedsiębiorczości i Nauki
- 2006
Dołączenie do grona ekspertów Kanclerza Loży Dolnośląskiej BCC
- 2005
Opracowanie koncepcji i uruchomienie z Akademią Ekonomiczną we Wrocławiu pierwszych w Polsce studiów podyplomowych Mediator w Standardzie Magnus
- 2004
Akredytacja PARP w zakresie pozyskiwania finansowania i opracowania Biznes Planów.